duminică, 16 octombrie 2022

Prinde promotiile lunii octombrie!

 Atunci când aplici un preset și vezi cu adevărat rezultate faine parcă ți se schimbă ziua nu-i așa?

Am trecut și eu prin perioade în care încercam zilnic sute de preseturi de prin toate părțile (de la prieteni, torrente etc) și doar frustrări adunam când vedeam că editarea în loc să aducă un plus de valoare mai mult îmi trăgea munca în jos. Eu am petrecut mulți ani făcând asta până să găsesc acel echilibru mult dorit în fotografiile mele. Tu ai câțiva ani pe care să-i dai pentru așa ceva sau vrei o scurtătură?


Tu ca fotograf poți cunoaște valoarea unor preseturi abia după ce le vezi în acțiune, asemenea bucătarului care știe că mâncarea e bine condimentată abia după ce o gustă. Te invit pe linkul de mai jos să vezi cu ochii tăi ce efect are PresetOMania II pe RAW-uri direct din aparat, fără alte modificări.



După ce treci prin slidere îți recomand să treci și prin review-uri, să vezi ce spun alți fotografi care după ce au tras de slidere au inclus PresetOMania II în workflow-ul lor de editare și au reușit să editeze mai repede, mai ușor și au rămas astfel cu mai mult timp la dispoziție pentru a lua mai multe evenimente, a face mai mult profit și a mulțumi clienții cu fotografii livrate mai rapid și la o calitate superioară.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu